Scrollen
scrollen

Ooit vond je dat je een (dure) telefooncentrale nodig had zodat iedereen vlot telefonisch bereikbaar was. Maar plots moest je drie extra mensen aanwerven en bleek dat je die niet meer kon toevoegen aan de telefooncentrale. Tenzij tegen een grote meerkost. Herkenbaar?

Dankzij VoIP (Voice over IP) behoort dit tot het verleden. Met VoIP bellen jij en je medewerkers zowel intern als extern via het internet. Dat kan via een app op de smartphone, via een softphone op je computer en zelfs via een telefoontoestel. Ook nieuwe medewerkers kunnen makkelijk toegevoegd worden zonder extra kosten.

De grote voordelen? Je kan VoIP gebruiken waar je ook bent: op kantoor, onderweg of terwijl je aan het telewerken bent. Bovendien kan je via VoIP ook webmeetings houden en andere toepassingen zoals een parlofoon of de bediening van een slagboom integreren.

Een software VoIP centrale is platform onafhankelijk. U hoeft niet noodzakelijk met een telefoontoestel te bellen, dit kan tevens met een pc, mobiel toestel of tablet zijn. Dit kan handig zijn voor werknemers die van thuis of vanuit een ander kantoor werken. 

Intern doorschakelen naar mobiele telefoons is mogelijk met een app op een smartphone of tablet. Zo bespaart u op gesprekskosten naar uw werknemers. 

De voordelen van VoIP op een rijtje:

  • Zeer helder geluid (digitaal).
  • Onbeperkt aantal uitgaande gesprekken mogelijk (in tegenstelling tot 2 kanalen per ISDN-lijn).
  • Voor VoIP dient geen aparte bekabeling voorzien te worden. Waar een pc staat kan een VoIP telefoon geplaatst worden zonder extra bekabeling. 
  • Door het gebruik van een VoIP provider kunnen gesprekskosten stevig naar beneden worden gedrukt.
  • Integratie in software. Het is mogelijk om bijvoorbeeld vanuit uw specifiek softwarepakket rechtstreeks een contact te bellen. Verdere integratie via een API is eveneens mogelijk.
  • Het systeem is modulair. Komen er in de toekomst telefoons bij, dan kunnen deze op de centrale toegevoegd worden zonder nood aan extra licenties. 
  • Gratis bellen tussen verschillende vestigingen.
  • VoIP is geografisch onafhankelijk. Bij een verhuis kunnen de installatie en nummers gewoon meegenomen worden. Ook niet-lokale zonenummers kunnen aan de centrale gekoppeld worden.
  • Mogelijkheid tot het voeren van conferentiegesprekken en webmeetings.

denk IT is 3CX Gold Partner.

3CX is een robuust, volledig uitgerust communicatiesysteem waarmee u altijd en overal met uw collega's en klanten kunt communiceren.

Hier ziet u waarom 3CX de oplossing is voor uw bedrijf:

  • Telefonie: webclient en mobiele apps voor werken op afstand
  • Video: Inbegrepen in uw systeem, geen add-ons nodig
  • Live Chat: Praat in realtime met je klanten via je website of WhatsApp!
  • SMS: Laat je klanten direct met je communiceren
  • Integraties: CRM's en Microsoft 365
  • Lage kosten: Bespaar op je telefoonrekeningen, uitbreidingen en hardware
  • Flexibel: Behoud je nummers, kies je telefoons en je provider
  • Veilig: 3CX bevat geavanceerde beveiligingsfuncties
  • Overal installeren: Gehost of on-premise, MiniPC, Hyper-V, VMware of KVM!
  • Gesteund door de leverancier, ondersteund door ons
  • Meer dan 600.000 klanten wereldwijd

U kunt vandaag nog een volledig uitgerust 3CX systeem uitproberen!

Ons team geeft je graag een snelle demo en beantwoordt al je vragen!

Tijd om je telefonie opnieuw uit te vinden?

Contacteer ons nu voor een voorstel op maat

...

Modern Workplace Innovation and Development (MInD)

Wist u dat meer dan 75% van de bedrijven het potentieel van Microsoft 365 onderbenut?
...

Security

Wij maken van jouw IT-infrastructuur een versterkte burcht