Modern workplace met Microsoft 365

Ooit vond je dat je een (dure) telefooncentrale nodig had zodat iedereen vlot telefonisch bereikbaar was. Maar plots moest je drie extra mensen aanwerven en bleek dat je die niet meer kon toevoegen aan de telefooncentrale. Tenzij tegen een grote meerkost. Herkenbaar?
Dankzij VoIP (Voice over IP) behoort dit tot het verleden. Met VoIP bellen jij en je medewerkers zowel intern als extern via het internet. Dat kan via een app op de smartphone, via een softphone op je computer en zelfs via een telefoontoestel. Ook nieuwe medewerkers kunnen makkelijk toegevoegd worden zonder extra kosten.
De grote voordelen? Je kan VoIP gebruiken waar je ook bent: op kantoor, onderweg of terwijl je aan het telewerken bent. Bovendien kan je via VoIP ook webmeetings houden en andere toepassingen zoals een parlofoon of de bediening van een slagboom integreren.
Een software VoIP centrale is platform onafhankelijk. U hoeft niet noodzakelijk met een telefoontoestel te bellen, dit kan tevens met een pc, mobiel toestel of tablet zijn. Dit kan handig zijn voor werknemers die van thuis of vanuit een ander kantoor werken.
Intern doorschakelen naar mobiele telefoons is mogelijk met een app op een smartphone of tablet. Zo bespaart u op gesprekskosten naar uw werknemers.
De voordelen van VoIP op een rijtje: