Wat is een Serviceplan?
Een Serviceplan bestaat uit verschillende onderdelen die er allemaal op gericht zijn de werking van uw IT infrastructuur veiliger en betrouwbaarder te maken.
Door het intekenen op een Serviceplan bent u gegarandeerd van een hoge mate van continuïteit in het beheer van de in gebruik zijnde IT systemen.
Wat kost een Serviceplan?
Wij bieden onze Serviceplannen aan in vier verschillende smaken. De maandelijkse kostprijs is gebaseerd op de inhoud van het Serviceplan, het aantal gebruikers in uw organisatie en op de complexiteit van uw IT systemen. Zo kunnen wij elke klant een Serviceplan tegen een correcte prijs aanbieden.
Dankzij een vaste prijs per gebruiker kunt u perfect de IT kost van uw medewerkers budgetteren.
Waarom kiezen voor een Serviceplan?
- Professioneel systeembeheer
- Garantie op systeemherstel
- Gepland periodiek onderhoud
- Incidentenafhandeling
- Duidelijkheid over de kosten
- Proactieve aanpak
- Betere beveiliging
- Duidelijke SLA met garanties
Welke Serviceplannen worden aangeboden?
Serviceplan Basic
Het absolute minimum voor elke onderneming.
- Client Portal
- Monitoring van servers, netwerkapparaten en client devices
- Basic SLA
Serviceplan Essential
Essentiële monitoring en beveiliging.
- Client Portal
- Monitoring van servers, netwerkapparaten en client devices
- Self Service Monitoring
- Windows Update Management
- Auditing
- Antivirus voor servers en clients
- Essential SLA
Serviceplan Standard
Periodiek onderhoud en een voordelig uurtarief.
- Client Portal
- Monitoring van servers, netwerkapparaten en client devices
- Self Service Monitoring
- Windows Update Management
- Auditing
- Antivirus voor servers en clients
- Voordelig uurtarief
- Periodieke updates vanop afstand
- Meetings ter plaatse
- Periodiek onderhoud ter plaatse
- Noodnummer 24/7 (Optioneel)
- Standard SLA
Serviceplan Premium
Complete ontzorging zonder verrassingen.
- Client Portal
- Monitoring van servers, netwerkapparaten en client devices
- Self Service Monitoring
- Windows Update Management
- Auditing
- Antivirus voor servers en clients
- Voordelig uurtarief
- Periodieke updates vanop afstand
- Meetings ter plaatse
- Periodiek onderhoud ter plaatse
- Monitoring Alert Response werkuren inbegrepen
- Incident resolving werkuren inbegrepen
- Ondersteuning bij herstel door fabrikant
- Licentiebeheer
- Hardware asset management
- Capacity planning
- Noodnummer 24/7 (Optioneel)
- Premium SLA
Self Service Portal
De Self Service Portal is een uitbreiding van de functionaliteit van de Client Portal. Dit laat een intern IT team toe om een eigen ticketsysteem op te zetten en te beheren binnen het ticketsysteem van denk IT.
Contacteer ons nu voor een voorstel op maat