Cyrill

System Engineer

Scrollen
scrollen

Ik ben begin januari gestart bij denk IT als Servicedesk Engineer en ondertussen in volle opleiding naar System Engineer met als specialisatie VoIP.

Sinds mijn indiensttreding wordt onze manier van werken vooral overheerst door Covid en de geldende maatregelen maar dat belemmert het contact en de sfeer binnen het team niet.
Al zitten we met een minimale bezetting op kantoor of werken we van thuis, er wordt steeds gecommuniceerd via diverse kanalen om alle medewerkers te ondersteunen waar nodig.

Zelf vind ik thuiswerk niet ideaal, ik werk het liefst tussen de collega‚Äôs om te kunnen overleggen. Net omdat er intern veel communicatie gebeurt en er heel wat info en procedures voorhanden zijn zorgen we als team voor het correct uitvoeren en opvolgen van projecten.

Een bedrijf waarbij optimalisatie key is.

Zoals eerder aangegeven ligt mijn focus vooral op onze VoIP-diensten. Ik krijg alle mogelijkheden om in dit vakgebied door te groeien en kennis op te doen. Het is mijn ambitie om ons nog meer te zien groeien als VoIP partner in de regio.

We blijven optimaliseren en onderzoek doen naar nieuwe mogelijkheden binnen onze huidige infrastructuur.