Over de job

Binnen denk IT ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten

  • Anderen helpen geeft je voldoening en je gaat steeds klant- en servicegericht te werk.
  • Via onze interne processen behandel jij als eerste, en met behulp van het team, de binnenkomende vragen van de klant waarbij het niet beperkt blijft tot first line. 
  • Wij voorzien hiervoor steeds de nodige opleiding en ruime inwerkperiode.

Wat wordt er verwacht?

  • Je hebt een brede IT kennis
  • Je communiceert vlot
  • Je durft leiding nemen
  • Je zoekt actief mee naar oplossingen

Good to know

  • Uitdagingen: bij ons geen bandwerk. We werken voor al onze klanten oplossingen op maat uit. Hier kan je al je capaciteiten ten volle benutten.
  • Doorgroeien: denk IT is een groeiend bedrijf. We werken voor klanten die ook vooruit willen. Dat betekent dat je jouw carrière hier in no time kan uitbouwen.
  • Ownership: Je communiceert zelf met onze klanten. Je krijgt de nodige aanmoediging én ondersteuning om je projecten zelf in handen te nemen. Jij zit hier aan het stuur.
  • Appreciatie: Je komt terecht in een omgeving waar je inbreng naar waarde geschat wordt. We leren van elkaar en daar worden we allemaal beter van.

Een stabiele vaste job

  • Vast contract van onbepaalde duur
  • Werken in een 40-uren stelsel met 20 wettelijke en 12 aanvullende verlofdagen
  • Verlof is vrij te kiezen
  • Flexibiliteit met betrekking tot werkuren en thuiswerk

Jouw voordelen

  • Competitief brutoloon
  • Bedrijfswagen of mobiliteitsbudget, naar keuze
  • Smartphone met abonnement
  • Laptop en headset
  • Hospitalisatieverzekering voor het hele gezin
  • Maaltijdcheques € 8
  • Eco-cheques
  • Onkostenvergoeding
  • Bonus, CAO 90
  • Teamdag en teamevents
  • Geschenkjes en gadgets, om je helemaal thuis te voelen bij denk IT

Do you have IT?

Zie je geen vacature die bij je behoeften past? Laat ons weten wie je bent!
Lees meer
...

Voice & Infrastructure Engineer

Je ziet geen problemen, enkel maar oplossingen.
...

Microsoft 365 Business Consultant

Uw klant begrijpen en een meerwaarde betekenen.