Binnen denk IT ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten
Anderen helpen geeft je voldoening en je gaat steeds klant- en servicegericht te werk.
Via onze interne processen behandel jij als eerste, en met behulp van het team, de binnenkomende vragen van de klant waarbij het niet beperkt blijft tot first line.
Wij voorzien hiervoor steeds de nodige opleiding en ruime inwerkperiode.
Wat wordt er verwacht?
Je hebt een brede IT kennis
Je communiceert vlot
Je durft leiding nemen
Je zoekt actief mee naar oplossingen
Good to know
Uitdagingen: bij ons geen bandwerk. We werken voor al onze klanten oplossingen op maat uit. Hier kan je al je capaciteiten ten volle benutten.
Doorgroeien: denk IT is een groeiend bedrijf. We werken voor klanten die ook vooruit willen. Dat betekent dat je jouw carrière hier in no time kan uitbouwen.
Ownership: Je communiceert zelf met onze klanten. Je krijgt de nodige aanmoediging én ondersteuning om je projecten zelf in handen te nemen. Jij zit hier aan het stuur.
Appreciatie: Je komt terecht in een omgeving waar je inbreng naar waarde geschat wordt. We leren van elkaar en daar worden we allemaal beter van.
Een stabiele vaste job
Vast contract van onbepaalde duur
Werken in een 40-uren stelsel met 20 wettelijke en 12 aanvullende verlofdagen
Verlof is vrij te kiezen
Flexibiliteit met betrekking tot werkuren en thuiswerk
Jouw voordelen
Competitief brutoloon
Bedrijfswagen of mobiliteitsbudget, naar keuze
Smartphone met abonnement
Laptop en headset
Hospitalisatieverzekering voor het hele gezin
Maaltijdcheques € 8
Eco-cheques
Onkostenvergoeding
Bonus, CAO 90
Teamdag en teamevents
Geschenkjes en gadgets, om je helemaal thuis te voelen bij denk IT